2010. április 19.

Itt az idő!

Hip-hip, hurrá! Visszatérnek a fiúk és eljöve a Kánaán! Figyeljétek csak meg! Ha netántán nem, Irritáló Péter kommunikációs főmufti úgyis megmondja majd a tutit, mert őneki szerintem mindig van valami frappánsság a zsebében, nem hiába olyan felkészült.
A viccet félretéve. Mindenki tudja rólam, hogy baloldali seggberúgással indultam otthonról, már általánosban utáltak és irigykedtek az osztálytársaim, amikor kiváló - ámbátor mai napig általam ismeretlen érdemeim miatt- rajtitkárként 3 hetet töltöttem Zánkán. (Az átkosban utolsó előtti csoportként, utána zárták a kapukat). Azóta némiképpen cizellálódott a hovatartozásom és nem mellesleg talán felnőttem, de ugye nem hiszi azt az ezek szerint kétharmad ország, az Istenadta nép, hogy most nem talicskával jönnek megint? Mint ahogy az elmúlt 20 évben is de sok talicskányit toltak már el!
Távol álljon tőlem mindennemű skatulyázás és címkézés, mint ahogy nem szeretem a keresztet a nyakban, vagy a Dávid csillagot, vagy egyéb más jelképet sem. A politikai és vallási hovatartozás az a dolog, aminek bent kell(ene) maradnia a privát szférájában az embernek, mert szuverén magánügye, és gyakorolja azt ott és olyan mértékben, ahol kell a legjobb belátása szerint., illetve úgy, hogy az ne zavarja sem az én, sem más nézeteit, mert -szerintem- úgy elegánsabb. Ezért gondolom, hogy akkor járnánk mi a legjobban, ha nem hallanánk mi semmit a politikáról, hanem csinálnák  az illetékesek dolgukat, úgy, ahogy azt kell, az eredményes (s kőkemény) munka önmagáért beszél minden sallang nélkül, azt viszont csak koncentrációval lehet művelni, s nem így.
Egy szónak is száz a vége, még mindig nem értek a politikához, de ha  pártatlanul beszélgetnek róla, azt szeretem. Ezért látogatom egy ideje Török Gábor blogját (torogaborelemez), mert rendet tesz a fejekben és még olvasni is kellemes. Mindenkinek forrón ajánlom, kivéve, ha nagyon ért a dologhoz.

4 megjegyzés:

Eda írta...

Szia!
Én is szerertem T. G.-t!
Köszi, h. szóltál!

Bogosz írta...

Szia! Én nagyon bírom, a választási műsorban is nagyot alakított a Süveges Gergővel, bár egy részét átaludtam... :-)
Mostanában nagyon elemében van.

Erdeiék írta...

A választási műsort végig somolyogta a Giroval együtt, mondtam is G-nek, mit mosolyognak ezek vég nélkül, minden kérdésre, minden válasz közben csak összenéztek és somolyogtak, mit tudtak/ tudnak ezek?:)))))

És hogy aktuális legyek, akkor most mi van az adócsökkentéssel? áááááá-ne politizáljunk:))))))))))

Bogosz írta...

Igen, ez a somolygás jellemző, mondjuk szerintem ők, mint politikai elemzők lubickoltak a szituációban.

Adócsökkentés???????????????????????????? Mondtunk mi ilyet az elmúlt 8 évben???????????????????????????????? Vagy ha igen, akkor a csúnya szocik bűnei miatt, úgysem............. :-)