2007. május 7.

Néha egy lúd is tud disznót győzni

Amint írtam, ápr. 28-a hajnalán kicsit megbontották az autónkat. Biztosítónál lejelentettük, ugye arról álmodni sem mertünk, hogy a négyes ünnep alatt egyáltalán a problémánk közelébe furakodnak, de azért azt elvártuk, hogy a múlt héten megmozgassák a fülük botját. Ez péntekre sikerült is, délelőtt telefonált egy hölgy, hogy ő már reeeengetegszer keresett (gondolom sikerült azt a rengeteg hívás arra az 1 órára redukálnia, amikor lent voltam Bálinttal sétálni, mert egyébként mindig volt itt valaki), de hát most már péntek de. van, most már ugyan nem jönnek ki, de akkor hétfőn 11-15-ig itt lesznek kárfelmérni. Meg egyébként is, bevihettük volna a kocsit a Mogyoródi útra, ott felmérték volna a kárt. Ezt meg is tettük volna, ha tájékoztatnak, hogy ezt is lehet, no meg ha az autó beindult volna. No mind1, ok, jöjjenek hétfőn.
Ma hétfő, Gábor itthon marad, hiszen ha jönnek én úgysem tudok velük mit kezdeni. 14.40-kor már kicsit viszket a tenyerünk. Telefon, ugyan hol vannak. Jaaa, hát nem ma jönnének, hanem majd holnap! De ugye erről szólni kicsit megint elfelejtettek. Gábor és az ő kis nyugodt természete a telefonba: Ne tegyék ezt velem, holnapra már a szervízbe vagyunk bejelentkezve (összes zár csere, kocsi immobilizerének és elektromos rendszerének újraboot-olása). Én a háttérbe: Add csak ide, leüvöltöm a haját! Annyit elértünk, hogy akkor beszélnek a vezető szakértővel. (Hogy miért is jó ez nekünk? ...)
Mikor visszahív a nő, már kellően felpaprikázva felveszem én, és szól a kérdés, hogy akkor holnap 9 után mikor is jöhetnének. Elővettem a legundorítóbb ügyfél stílusomat és: Mondja, olyan sok ügyfele van az Allianz-nak, hogy belefér egy elvesztése, mert ha nem jönnek ki ma -mint ahogy 10 napja igazán türelmesen várunk Önökre - akkor egy perrel igazán számolhatnak.
No akkor megint visszahívást igértek. Következőre már Gábor mobilját hívják (gondolták szerintem hogy ez nem volt olyan hülye), hogy akkor mégis kijönnek 5-re. Ráadásul még én érzem magam szarul, hogy a nővel ordítottam, pedig nem őt akartam bántani. Mondjuk azt sem hittem, hogy egy ilyen kijelentés miatt megváltoztatják az álláspontjukat...
Kíváncsi vagyok mi lesz 5-kor, biztos ab start van 20 fekete pontunk, és egy rosszindulatú kárfelmérőnk, aki miattunk nem végezhetett 3-kor, hanem csak pl. fél hatkor. S még nem tudják, hogy a kárigénybe beírunk legalább 3 nap kocsibérlést, amit kénytelenek voltunk meglépni autó hiányában.
Mi a tanulság? Minél bunkóbban és hangosabban üvöltesz annál előbb szabadulnának az embertől?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

no mi lett????
én az ilyen sztorik előtt mindig értetlenül állok, aztán meg magamon csodálkozom, hogy miért is csodálkozom ezen... Sajnos már az a meglepő, ha ebben a fene nagy versenyben az ember vmit elsőre flottul elintéz...