2007. május 11.

folyt. 2 és sok minden más

A sagank folytatódik, továbbra sincs autónk, de megvan a végítélet: úgy elszállt az elektromos vezérlő panel, hogy egy földi halandó szerelő nem tudja megszerelni, így marad az a megoldás, hogy egy elektroműszerésszel megnézetik, ha ő tud segíteni, akkor jó lesz, vagy ha ő sem, akkor marad még a csere. Előbbi jövő hétre lesz (talán) meg, utóbbi a műszerész sikerétől/sikertelenségétől függően + 10-15 nap, amíg a panelt beszerzik. Mennyi hiábavaló energia, pénz és vesződség mindenki (mi, szervíz, biztosító) részéről emiatt a két f...fej miatt!!!
Ami a jó hír viszont - teljesen más területről, hogy ma du. megyek spiráloztatni a tanári szakdogám, tehát KÉSZ VAN az is!!! Örülünk-örülünk. Egyébként - nem a fényezés miatt- egészen jól sikerült. Egyrészt a témavezetőm is azt mondta (bár nem tudom, hogy ez milyen jegyben fog megmutatkozni), másrészt meg egy nagyon kellemes és inspiráló élmény volt az egész folyamat. Akinek nem mondtam volna még, a Gyermekek Háza alternatív iskoláról írtam, illetve hasonlítottam össze egy hagyományos iskolával. Az odalátogatás és az egész dolgozat jó élmény volt, ha valaki kiváncsi rá, szívesen megosztom vele a tapasztalataimat, mert mindenkinek érdekes lehet, aki valaha a gyerekét iskolába szeretné íratni. De komolyan.
Egyébként megvan a nagy nap, úgy néz ki június 6-án államvizsgázom, bocsánat, záróvizsgázom, úgyhogy ott villog piros betűvel a naptárban a dátum, a felszabadulásom dátuma. Igaz, utána pont egy héttel még kell egy tanári képesítő vizsgát tennem, de az már nem tűnik olyan vészesnek, főleg most, hogy megtudtam, a gyakorló tanításom Egerben jeles (:-) ) lett.
Hogy fokozzam az örömöm van még egy esemény, amiről ma szereztem tudomást, és egy nagyon jó lehetőséget tartogat magában, de erről még később, mert nem akarok semmit elkiabálni, meg sok kérdést hordoz még magában.
Búcsúzóul egy kép, amit Erdei család utólagos engedélyével teszek fel pótlólag a hosszú hétvégei találkáról:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó, hogy feltetted, nekem az a hétvége leírás úgyis kimaradt:)))
Én mindenre kíváncsi vagyok!:))))))

Névtelen írta...

Legközelebb csak akkor írok új kommentet, ha vki ír előttem:)))) Sztem már sok belőlem...

Bogosz írta...

Ne tedd! Szeretjük a kommentjeidet! Az, hogy másokban nem buzog a hozzászólási kedv, ne vegye el a Tieteket!
Puszi, jövő héten beszélünk!