2009. június 22.

Judit - Balázs esküvő

Egyik kedvenc főnököm, Veréb doktor idén pünkösdkor megnősült és hetedhét határra szóló lagzit csapott élete párjával. Mi a lightos verzióra jelentkeztünk be, értsd. csak szombat éjfélig váltottunk jegyet, mégiscsak 6 hetes volt még akkor Gréta, és Tatáról még haza is kellett érni. Miért Tata, amikor Judit debreceni, Balázs pedig szegedi? Azért mert Tatán volt egy olyan római katolikus templom, illetve pap, aki beengedett egy görög katolikus lányt és egy gyárilag római katolikus, egyébként buddhista elvek szerint élő fiút, hogy egy pesti vendég pap cenzúrázott görög katolikus misét celebráljon. Követhető voltam? Ezen az esküvőn egyébként majdnem az összes kopasz buddhista volt. :) Ha Gábor beváltja a fenyegetését, hogy egyszer lenyírja a maradék szőrt a fején tök kopaszra, akkor be tudom közéjük küldeni.
Ameddig mi ott voltunk, addig nagyon jól éreztük magunkat, bár kockára fagytunk a násznép nagy részével együtt (értem ezalatt a hölgyvendégeket), a zene különösen jó volt, még kicsit tudtunk is táncolni, a dekocárió és a catering meg csillagos ötös volt.
Az ifjú pár már a polgárin:
Engem a kozmetikusnak a délelőtt folyamán sikerült majdnem transzvesztitának sminkelnie, még szerencse, hogy kocsival mentem hozzá, de milyen hosszú volt az út a kocsiig... Otthon aztán sikerült valamennyire lágyítanom a dolgon.
Folytatás július 4-én, Linda kollegína esküvőjén Lilafüreden...

Nincsenek megjegyzések: