2008. február 18.

Népszavazás 2008

Éppen ma találtam kis postaládánkban a behívómat a népszavazásra, és el is öntötte gyorsan az agyamat a lila köd. Még mindig nem szeretek politizálni, mivel nem értek hozzá, hiszen ez akármennyire is visszás, de egy külön szakma, meg egyébként is, pontosan annyira vagyunk hülyék, amennyire hülyén vagyunk tartva. Sokkal nagyobb erők működtek, működnek és fognak annál, hogy majomkodjunk az igenekkel és a nemekkel.
Arról nem beszélve, hogy aki valaha bármit is tanulni akart, netán kicsit többet is mint az átlag, annak mindig is fizetnie kellett ilyen v. olyan formában. És bizony fizessen eztán is, hisz semmit nem adnak ingyen. Vagy tanuljon annyira jól, hogy ösztöndíjas legyen, vagy minél jobban, hogy minél több legyen az ösztöndíja. Mindenhol (értsd. mh, v. az ÉLET) azt értékelik, aki tesz azért, hogy több/okosabb/bátrabb/erősebb legyen...
Aztán, itt ez a fantasztikus vizitdíj. Vessetek meg, de én nem vagyok ettől kiakadva. Az is igaz, hogy nem járok minden héten dokihoz (kivéve, amikor igen, de ez egy másik fejezet), viszont 300 Forintot kibírok. Szerintem egyébként 10 emberből kb. 5 nem fizet teljesen jogosan, mert kismama, vagy idős, vagy olyan beteg vagy ilyen beteg. Arról nem beszélve, hogy ahova járok, látom a változást. S a gyarló ember olyan, hogy szívesebben ücsörög frissen burkolt, rendbe tett váróban, mint a redvás 30 éves csempék között.
Sorolhatnám még a népszavazáson majdan feltett kérdésekhez a kommentjeimet, de minek, megint elszáll pár milliárd, és kíváncsi vagyok, mekkora nagy eredménye lesz. Politikához nem értőként tudok mondani egy ültő helyemben néhány olyan helyet, ahova lehetett volna ezt a pénzt berakni...
Miért gondoljuk, hogy 40 év elcseszést 10 vagy akár 20 év alatt rendbe lehet hozni? És ugye az a 10 v. 20 év sem mindig a töretlen fejlődésről/fejlesztésről/korszerűsítésről szólt...
No mind1. Mivel Gábor nem itt szavaz, hacsak át nem kéri magát, vagy megyünk 9-én Zalába, én személy szerint valszeg tojok az egészre, hacsak nem valamelyik okos fel nem idegesít és elmegyek, hadd örüljenek.

Nincsenek megjegyzések: