2008. február 20.

Bálint nap 2008

Nagyon sikerült eltalálnunk az idei ajándékokat, míg a karácsonyi halomból egy csomót még csak most kezd értékelni és felfedezni, ezekre a cuccokra mint a szeme fényére vigyáz csütörtök óta.
Kirakó:

Xilophone:
(Egyébként időközben rájöttem azzal a tengernyi sok agyammal, hogy én tulajdonképpen gyerekkoromban tudtam furulyán játszani, úgyhogy gyorsan elő is szedtem a szekrény mélyéből ezen hangszert. Gyermekem mint az istennőre, úgy nézett, csillogott a szeme, és látszott rajta, hogy kaptam plusz 100 pontot, hogy tudom azt, amit a zenebölcsiben Judit néni. Úgyhogy boldogság, azóta ő is próbálkozik.)
Évszakos böngésző könyv, ami talán a legnagyobb szerelem:
S a torta, amit rendeltem, de azt mondta a család, hogy ééérdekes választás volt, ők először másra gondoltak, mint a csiga...:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A torta azért finom volt:))
8 nap ide vagy oda, azért írásban is: Még sok boldog Névnapot Neked, Bálint!

Bogosz írta...

Köszönjük, köszöni, és természetesen nem elfelejtve azt a csudálatos "szoci" labbát és kaput, amit hoztatok.