2007. október 1.

Hűvösvölgy szelleme

A fiúk alszanak, csendes a ház, úgyhogy most alkotok. Olyan vagyok, mint egy éjjeli bagoly, reggel meg úgy kell kiverekednem magam az ágyból.
Tehát az úgy volt, hogy még a köldöksérv műtét (ami egyébként a mai kontroll után kijelenthető, hogy sikeresen zárult) előtti hétvégén elmentünk Hűvösvölgybe, hisz oly szép idő volt, Bálintot is sétáltatni kell, meg egyébként is.
Van ennek a helynek egyfajta bája, ami sosem változik. Nem sokat jártam erre életemben (néhány ált. iskolás akadályverseny és oszt. kirándulás), de azt megállapítottam, hogy itt az idő megállt. A Nagyrétig jutottunk, szikrázó napsütés, és emlékeim szerint ugyanaz a CÉLLÖVÖLDE felirat és bolt várja a kedves ide látogató közönséget, szerintem ugyanaz a körhinta nyekergett még 25 éve az én fenekem alatt is. A 3 bódéből álló komplexumot egy kézben tartva, monopolizált helyzetben felfedezhetjük a bácsit, aki szintén nem tegnap kezdett a Hűvösvölgybe járni. Azzal együtt tök jó fej volt, és mi igazán jól mulattunk, bár Bálintot még kell egy kicsit kondícionálni a kirándulás intézményéhez, de jó lesz az. Csak olyan helyre kell menni ahol belátható távolságon belül nincs vursli.
Pózolás a rendőrautóban:
Apával a tűzoltásnál segédkeztek:
Vagány srácok:
Bálint és a Völgy:

Nincsenek megjegyzések: