2007. október 22.

Egy álmom beteljesülése

Az előbbi bejegyzést csak pótlólag tettem, illetve azóta még egy csomó minden történt, amire ki is térek még később, de most mindenképpen áradoznom kell egy kicsit.
Az egész alkalmat egy váratlan meghívás alapozta meg, melyet Gábor kapott az egyik nagy holland kandallógyártó vállalat budapesti képviseletétől, akikkel volt már közös munkája. Egy study tour-ra invitálták Hollandiába, okt.17-19-ig, és ezt a lehetőséget nyakon csípve péntek este én is utána repültem, hogy megtoldjuk egy hétvégével a kintlétét. Nekem már régen bubukám volt, hogy egyszer a Gábor szülinapján Amsterdamban kettesben. Hogy miért pont a szülinapján, és miért pont Amsterdam, azt nem tudom megmondani, de ilyen tökéletes páros utunk talán csak a nászutunk volt közös pályafutásunk során. Arról nem beszélve, hogy a nászutunk óta (2004) én nem repültem, ami nekem különösen nagy hiányérzetet okozott.
Két, borzasztóan sűrű, de annál érdekesebb nap, tele élménnyel és élvezettel.
Először azt hittük, hogy milyen kevés lesz, de ez a város annyira nagyon rendben van, hogy a belváros nagyon hamar bejárható, minden közel van mindenhez, és mindamellett nagyon európaian szervezett a közlekedés, ami az utazó nagy segítségére van.
Nagyon fiatalos és jó hangulatú város, teljesen más ritmusban él, mint Budapest. Hűűű, nem is lehet elmondani itt, mennyire jó, agyilag még egy kicsit ott vagyunk, mindamellett, hogy a testünk olyan fáradt, mindha megmásztuk volna a Kilimandzsárót, én szombat este gyakrolatilag egy mondat közepén elaludtam, és minden tagunkban pulzál az izomláz, de bármikor, bármennyi időre visszamennénk.
Lehet, hogy csinálok egy külön könyvtárt a képtárunkban, mert annyi jó képet csináltunk, de addig is, egy-két pillanat.
Mi előbb keltünk mint a város :-) : 9.00
Egy csíííz egy grachton:
A Heineken-experience Gábor kedvéért:
A világ legkeskenyebb háza az én kedvemért:
Sétahajókázás: Már felébredt a város...
Argentín steak-vacsora for 2: (tudom, hogy étket fényképezni gáz, de ez annyira impresszív volt...)
Jelképek halmozása... fapapucs alakú sajt...
S a kihagyhatatlan...
"Say cheese made in Holland!"

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem a másik nagy álmotok is hamarosan ilyen szépen beteljesül!:)

Bogosz írta...

Szívemből szólsz! :-)
Nem hittük volna egy éve, hogy Hollandia előbb összejön... :-)