2007. augusztus 21.

Egy nagyon jó hír!

Augusztus 12-én, Klára napján Erdei családhoz voltunk hivatalosak, hogy a család Gáborjának születésnapját megünnepeljük. Az ünnepelt ismét finomakat sütött parázson, de ne felejtsük, hogy az előkészítés a Timi érdeme. Hát még az a későbbi "torta"!
Utólag bevallva nekünk már akkor gyanúsak voltak, mikor megjött a Pap család (ezt Gáborral beszéltük este), de ez akkor még nem tudatosodott. Ahogy ment a beszélgetés, tettek rá néhány homályos utalást, de aztán csak az asztal körüli falatozásnál bújt ki a szög (no de mekkora szög) a zsákból:
GABI (de leginkább MINDKETTEN) BABÁT VÁR(NAK)!
Nagyon, de nagyon örülünk, és gratulálunk Nektek és a kis jövevénynek, és reméljük, minden rendbez lesz márciusig és természetesen utána is, és továbbá, hogy a jövő évi baba/gyerek-rendezvényeken már Ti is képviseltetik Magatokat!
Irigykedünk-irigykedünk-irigykedünk! :-) De csak úgy kultúráltan! :-)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az irigykedünk többes számában én vagyok benne?:))))))))))))

Névtelen írta...

Azért annyira ne irígykedjetek, nektek már van 1-1 :-)). Gabi

Bogosz írta...

Ahogy gondolod... Benne akarsz lenni? :-) Én biztosan benne vagyok, Gábor meg igazából nem irígy típus. :-)