2006. június 14.

Zakkanás

Gábor azt mondja, hogy kezd az agyamra húzódni az itthonlét, de szerintem én máskor is így értékeltem volna a következő esetet.
Történt, hogy kedden eljutottam az Egyetemi Könyvtárba kis anyagot gyűjteni a szakdogámhoz, és a BKV szolgáltatását hívtam segítségül. Az amúgy tömött 7-es buszra az Astoriánál felszállt egy kb. 20 fős gyerekcsoport, úgy 5-6. osztályosok, bár ezt én nem tudom igazán sosem megítélni. No ezek a gyerekek még abban a korban vannak, akik verekedtek a helyekért, fiúk-lányok vegyesen (!), és a fiúk látszólag még hírből sem hallották az átadjuk a helyünket a lányoknak illemszabályt, sőt, amikor egy fiú előbb ért el egy megüresedett helyett, közölte a lánnyal, hogy "lekésted". Az összes fiú közül az Alpha-hímnek tetsző legnagyobb és legerősebb odáig fokozta a gecizést, hogy ültében, a mellette alig-alig kapaszkodni tudó kislánynak ököllel (!) ütötte a kezét a kapaszkodón... Persze úgy, hogy amikor a tanárnő arra nézett (no nem történt meg gyakran...), akkor mintha a jóság szobra lenne. De egyszer lebukott... Okos tanárnő mit mondott gondosan kielemzve a szituációt? "Balázska csak okosan, valahol kell kapaszkodnia..." Balázska csak okosan??????????!!!!!!!!! Addigra én már, ha az én gyerekem lett volna Balázska már háromszor megrángattam volna, de hát ez az eszköz nem áll rendelkezésére a tanerőnek.
Hihetetlen milyen gonoszak voltak ezek a gyerekek. Mi is ilyenek voltunk? Vagy csak tényleg burokban nőttem fel?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj Bogi és még nem is az árnyékosabb oldalt láttat amikor a balázska szívja a cigit, a kislány pedig a diszkóban (bár még nem éri fel a bárpultot) nyomja a feleseket.
Ez egy ilyen világ és csak remélni tudjuk hogy a mi gyerekeinknek valamivel kulturáltabbak lesznek a körülményeik. Ezért ilyen fontos a normális nevelés