2007. április 15.

Bemutatkozás az Állatkertben

A szombati napunk nagyon produktívan telt. Rögtön 9 órakor ott toporogtam a Copy Generaly József körúti boltjában, és beadtam köttetésre a kicsi művemet. Elkisértek a fiúk is, és hazafelé bekanyarodtunk a Ligetbe, hogy jegyet váltsunk az Állatkertbe. Ennek a momentumnak később lesz még jelentősége.
Aztán Bálint durmolt egy jót, hihetetlen, de még mindig minden másnap igényli a napi két alvást, és utána átmentünk a szülőkhöz, mivel Tibor nap volt. Fini ebéd, ajándék, koccintás és irány ismét a Liget, ahova addigra már simán kitehették volna a "megtelt" táblát. Nem is értem, hogy az én tömegiszonyommal együtt, hogy vállaltam ezt be, de végül is túléltem. Még jó, hogy nem akartunk ott parkolni, mert az halál lett volna.
Na szóval Állatkert, ahol a kasszánál kilóméteres sor, úgyhogy a jegy birtokában 1 perces bejutás után bezsebeltem a családi elismeréseket.
Ugyan bent sem voltak kevesebben, de igazából el voltunk foglalva azzal, hogy Bálintot az állatokon kívül gyakorlatilag minden érdekelte, különösen a korlátok és kerítése drótjai és zsinórjai, és azok tartóoszlopai, így ezzel az erővel kimehettünk volna egy MÉH telepre is... :-)
Egy idő után felhagytunk a "Nézd Bálint, elefánt!" vagy "Nézd, ott vannak a majmok!" figyelemfelhívásokkal, és a magunk szórakoztatására sétáltunk tovább. Csomó mindent átépítettek és építenek most is, így egy rakás állat kimaradt, de hogy hova dugják ezidő alatt a grizliket..., viszont az látszik, hogy egyre inkább arra törekednek, hogy a tigris ne egy 4X4-es ketrecben körözzön, hanem valamelyest kellemesebb legyen a ketrec. Így gyakorlatilag kutatni kell az állatok után, hogy vajon melyik bokor mögött pihen, vagy hol rejtőzködik éppen. De így még kalandosabb.
Egyszóval kellemes kis séta volt.

Bálint érdelődik...
A zsiráf sem elég izgi:
Pihi:
A sok csücsülés után rohangászás a "Noé bárkájában":
No azért a gorilla érdekes volt:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Akkor ezt megjegyzem, hogy még legalább egy évig nem érdemes állatkertbe menni, pedig én már úgy mennék:)))

Bogosz írta...

Menjetek nyugodtan, felnőtteknek is jó program, és lehet, hogy Hanna érdeklődőbb lesz :-)