2006. október 17.

4 nagyon kerek év

Amint azt írtam, nagytakarítok. És e folyamat közben találtam egy öröknaptárat, s mint csinál ilyenkor az ember? Naná, hogy tekergeti... :-) (Mire nem jó egy takarítás...)
Így egy NAAAAGY felismerésre jutottam, ami eddig valahogy elkerülte a figyelmem, pedig dátumilag jól állok általában. 1999. június 27-én volt a Gáborral az első "igazi" randevúnk az akkori Westel-LGT koncert idején (bár ez benne már csak a koncert végére tudatosult... :-) ) és 2003. június 27-én kérte meg a kezem (ez meg bennem csak másnap reggelre tudatosult... :-) ).
Hogy lehet valami véletlenül ennyire pont 4 év? :-)
Ja, és 2001 júniusában költöztünk össze...
Érdeklődve várom, hogy 2007 júniusában milyen mérföldkő fog elérkezni párkapcsolatunkban, bár a ház. anyakönyv birtokában nem tudom, hova lehetne még a szituációt fokozni :-)

Nincsenek megjegyzések: