2010. május 20.

Turbó tempo

Turbo faktor 1. - Gréta, mert a lányoké az elsőbbség.
Kicsi lányunk anyák napján megajándékozott, de nem csak engem, hanem az egész családot, ugyanis elindult. Előtte is látszódott rajta, hogy valami készül, csak nem tudtuk, hogy mikorra lesz kész, de kiderült. Azóta gyakorlatilag meg sem áll, mindenhova oda akar érni, és csak győzünk utána szaladni. Tudom, hogy nem jó a hasonlítgatás, de míg Bálint az első lépésektől a biztos járásig kb. 1 hónapot töltött el borulásokkal és seggre esésekkel, addig Gréta ezt 1 nap alatt lerendezte, ami érdekes. Vasárnapról hétfőre megtanult járni. Gratula kicsim!

Turbó faktor 2. - Bálint, mert mindig képes meglepni
Én, akinek szerintem meglehetősen reális és nem elfogult véleménye van a gyerekeiről, azt hittem, hogy Bálintnak nincs egyensúly érzéke (erre azért pár csetlése-botlása alapot is adott), tévedtem. Régóta fenyegetjük, hogy leszereljük a bicajáról a pótkereket, mert kicsiknek való az, de 3 hete végre is hajtottuk a mutatványt, lesz, ami lesz, még ha orbitális zakózásokkal is fogjuk a hétvégét tarkítani.
Erre mit csinál Bálint? Egy kör borulgatás után, BICIKLIZIK. Én még épp a garázs felé tartottam, hogy keresek valami seprűnyelet, amit majd jó hozzáerősítünk az ülésvázhoz, és futunk mellette, de akkor szólt az apja, hogy nem kellene, mert nézzek rá a gyerekre, egyedül karikáz a diófa körül, mintha ez a világ legmagátólértetődőbb (van ilyen szó?) dolga volna. 
Úgyhogy úgy tűnik, hogy a fenyegetőzéseink második fele, ti. ha tud pótkerék nélkül bicajozni, akkor kap egy nagyobb, szebb és szigorúan kitámasztóval rendelkező (Bálint szerint a legfontosabb része a biciklinek) bringát és ha majd főleg magunknak is veszünk, akkor megyünk együtt kerekezni, mert az jó. Nos, minden jel szerint ezt korábban kell megejteni a bicikli vásárlást, mint a szülinapja, ami a céldátum volt arra, hogy megtanuljon - Gratula kicsim!

U.i. Felül kell vizsgálnom a gyerekeim mozgás-koordinációjának értékelését, mert nem jó találati aránnyal dolgozom.

2 megjegyzés:

Erdeiék írta...

Hát nem hiába, a Tieitek:))))))))
Ügyesek!

Bogosz írta...

Köszönjük, bár szerintem a Tieitekre sem lehet panasz. :-)