2008. január 11.

Az élet nem is annyira apró örömei

Tulajdonképpen körülbelül egy évvel ezelőtt kezdődött ez a sztori. Akkortájt merült fel bennem az igény arra, hogy szeretnék egy újabb szemüveget magamnak, leginkább esztétikai okokból, másrészt mert a szülés és a szakdolgozat írás óta meredeken repül lefelé a látásom minősége. Húztam-húztam, hiszen fáradt szemmel akartam elmenni beméretni a látásom, az az állapot pedig este 8-9-re áll be, akkor meg ugye nem annyira van nyitva a szemészet, no a lényeg, hogy tavaly szeptemberben végre befejeztem a családom idegesítését, és elmentem egy nagyon jó fej optikushoz.
Hamar kész lett, gyönyörűséges lett, imádtam, hordtam éjjel-nappal, ha kellett, ha nem, aztán egyszer nem találtam. Egy napig, aztán kettőig, aztán egy hétig. Végül nem tudtam tovább titkolni, ahol előtte megfordultam, bölcsi, Gekkó, mindenhol rákérdeztem, hogy nem hagytam-e ugyan ott. Sehol nem volt. Átkutattuk a lakást, a hűtőtől, a zugokon át, minden értelmes helyet. Mondtam is, hogy ez már csak töketlen helyen lehet, vagy egyszerűen könnyű kis kereténél fogva összekaptam valamivel és véletlenül kuka.
Keresztet vetettem rá, és jött a Karácsony, amikor is az én drága Uram meglepett vele, pontosabban az újrakészíttetés tényével. Örültem is, mert lesz újra, de azért kétszer megvenni ugyanazt... biztos nem nézett hülyének bennünket az optikus. Már éppen azon kezdtem agyalni, milyen kedvezményt csikarjak ki a tényekből adódóan, amikor tegnapelőtt Gábor derékfájásának alkalmából kinyitottuk a nappali heverőt, és láss csodát. Ott volt alatta a Szemüveg!!! Nagyon boldog voltam.
OK, gyorsan hívom az optikust, akitől még nem vettük át a másodpéldányt idő hiányában, hogy akkor, hogyan lehetne tulajdonképpen minél fájdalommentesebben visszacsinálni a dolgot. Kiderült, hogy ő ezt a "megrendelést" nem is vette nagyon komolyan, mert majd úgyis szólunk, ha tényleg nem lesz meg az okkuláré, vagy félreértették egymást Gáborral, de ami a lényeg, hogy ezt ő még el sem kezde megcsinálni... :-)
Így történt, hogy többszörösen plusszosan zártuk a napot! :-) És megvan a kedvencc szemüvegem!!! :-)

Nincsenek megjegyzések: