2007. február 3.

Eger 2.

Már itt is vagyunk megint.
Szeretnék még egy tapasztalatot megosztani az esetleges érdekeltekkel. Egri pihenésünk során természetesen adtunk a kényelemnek és a kényeztetésnek is, ennek keretében Gábor benevezett a "frissítő masszázs" szolgáltatásokra, én balga pedig az "alakformáló kollagénes masszázsra". Ennek megfelelően Gábor kipihenten, frissen és vigyorogva végzett, én pedig...
Nem voltak illúzióim a dologgal kapcsolatban, már régen játszottam a gondolattal, hogy részt veszek egy ilyenen, de a 10 perc után már erősen kételkedtem. Az első tíz perc nagyon kellemes volt, egy igazi masszőr alkatú uriember vett kezelésbe, de aztán előszedte azt a modernkori kínzóeszközt amivel végigdörgölte habtestem. (Gondolom az sem segített a dolgon, hogy előző nap a szoliba kicsit belepirultam.) Ennek a folyamatnak a 2. percében már azt a bűnömet is bevallottam volna, amit el sem követtem, vagy csak gondolatban... Gondolom pedig ez volt a lényege a dolognak, és így pár nap elteltével azt mondom, hogy még hatása is volt, de felkészületlenül ért. Akinek volt már ilyenje az szólhatott volna ( :-) ), akinek még nem, az készüljön egy hosszú bűnlajstrommal, és mondogassa szépen csak magában masszír közben.

Nincsenek megjegyzések: