2007. január 14.

Jaj! A szívem

Tegnap megrázkódtatás ért bennünket. Nagy. Szeretett, sokat reklámozott kedvenc együttesünk, a Joy, akik a lagzinkban szórakoztattak bennünket, feltűnt a Budapest TV-n! Mindig is úgy gondoltuk, főleg amióta néha odacsábulunk erre a csatornára - titokban, hogy senki se lássa... :-) - szóval hogy itt csak ZS kategóriás hullócsillagok és előadó"művészek" kapnak csak helyet, de egy kellemes szombat délutáni szörfölés során, megláttuk őket ott. Miért? Amikor olyan jól csinálják élőben, miért kell a borzalmas stúdióbeli tátogással égetni magukat? Egyébként a minap láttuk itt Fekete Gyulát - a szép emlékű Hungária és Dolly Roll "Szakszi Maxija" - úgy elcseszni a műsorát, hogy a végén elnézést kért a közönségtől az előadás miatt. Jaj, jaj, jaj, így múlik el a világ dicsősége?

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

sztem csak az esküvői uborkaszezonnak köszönhető,,,még jó, hogy nem a "lefoglalásuk" és az esküvőtök közötti időszakban láttátok ezt meg:)))

g hg klj-ez pedig a Hanni véleménye:)

Névtelen írta...

Szerintem is csak a tél miatt vállalták. Valamiből ilyenkor is meg kell élni!:-)) Gabi

Bogosz írta...

De pont a bptv-n? :-) háát, ők tudják, de én leveszem a kezeim róluk! :-)

Névtelen írta...

A Fekete Gyula elcseszte a playbacket? :)

Bogosz írta...

aha, de nagyon durván. Többször nem másodpercnyi, hanem több másodpercnyi csúszában volt, vagy egyszerűen elfelejtett énekelni ott, ahol kellett volna...

kovacsolt írta...

Nekem be sincs állítva a BPTV... Én emígyen kritizálom őket... :D:D:D