2007. január 8.

Döcögve indul az év

Az imént kérdeztem Gábort, hogy óhajtja-e ismét ő írni az évértékelőt. Azt válaszolta óhajtja, csak még ihletet gyűjt, úgyhogy addig érjétek be ismét velem. Remélem most sikerül a magyar nyelv szavait használva szösszenetet írnom. Ha nem sikerül, akkor Vik lektorunk commentjeit olvasva ki tudjátok találni a megfelelő szavakat! :-) De most komolyan, köszi, drága vagy! :-)
Először is, erről még nem is szóltunk, az a SZILVESZTER. Bánkon, Timivel, Gáborral és Hannával. Ritkán - és egyre ritkábban - van az évnek olyan időszaka, amikor akad néhány nap, hogy nem csöng annyit a telefon, nem csörög az ébresztő, nem kell még ilyen-olyan dolgokat elintézni, bevásárolni, főzni, szerelni......... stb.......... stb......... stb szóval hergelni magunkat, hanem egyszerűen nyugiban jól érezni magunkat a barátokkal. Jókat iszogattunk, eszegettünk, (és az a reggeli svédasztal!!!) társasoztunk, és nem mellesleg gyerekeztünk. Hannára serkentőleg hatott ez a kis idill, mindenáron szeretett volna ő is velünk lazulni, még az éjfélt is megvárta a nagyokkal :-), Bálintunk viszont a friss levegőtől belassult, olyannyira, hogy egy éve nem látott dolgot művel, bealudt séta közben. Hiába a vidéki élet... Egyszóval mi benne vagyunk jövőre is egy ilyen kiruccanásban! :-)
Aztán az év első hetében nálunk H betű volt az ajtónkra rakva, s bár még mindig nem ad össze 300%-ot a család hogyléte, de úgy néz ki megmaradunk a megfázós-gyomorrontásos műsorszámunk után.
Mostanra kezdjük elindítani az évet, mindenféle szempontból, Gábor is felmelegíti a motorokat a cégben és küzdünk tovább! Nem azt mondjuk, hogy 2006 éve az első év lesz a listán, amikor majd sok év múlva összegzünk, és emlegetjük a legjobbakat, de sok jó dolog is történt tavaly, és hát ilyennek is lennie kell, hogy a jobbakat méginkább tudjuk értékelni.
Ezzel a sármosan mosolygó fényképpel kívánunk kedves bloglátogató családtagjainknak/barátainknak még egyszer BOLDOG 2007-es ESZTENDŐT!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most komolyan nem kötözködésből írtam, biztos be voltam lassulva, és eszembe se jutott, hogy az keresztapuka akar lenni. És még az "adóság" miatt nem is szóltam :))

Én a Mátrában szilvesztereztem. Tavaly előtt is túráztam utolsó nap, tavaly is, lehet, hogy ebből rendszer lesz.

Bogosz írta...

Köszi :-) most már biztos, hogy tré a helyesírásom. vagy hejesírásom? :-))))
De komolyan, Neked az én írásom kész rémálom lehet...
Gondoltunk ám Rád ezekben a napokban :-)

Névtelen írta...

Már miért lenne rémálom? Nyelvész vagyok (ha egyáltalán), nem pedig nyelvművelő.

A nyelvész nem írja elő, hogy beszélj.
A nyelvészt nem idegesíti jobban, hogy beszélsz, mint más átlagembert.
A helyesírás nem nyelvészeti kérdés, a helyesírás és a nyelv úgy viszonyul egymáshoz, mint a numizmatika a közgazdaságtanhoz.

Ha mégis beszólok valakinek, akkor az azért lehet, mert
- tényleg nem értem, mit írt,
- vagy úgy gondolom, van benne igény, hogy ki legyenek javítva a hibái (hiszen a jó helyesírással egyfajta társadalmi elvárásnak akarunk mindannyian megfelelni).

Névtelen írta...

huhh... én csak boldog új évet szeretnék kívánni az itteni blogolóknak és olvasóinak:)

Bogosz írta...

Köszönjük anonymus! Viszont kívánjuk Neked is a legjobbakat!
Bogosz

Névtelen írta...

jah ez én voltam:))))