2006. augusztus 10.

Sziget 2006

Igen, sokak megrökönyödésére, de főleg Gábor évek óta tartó ostromának köszönhetően idén én is tiszteletemet tettem odakint. Már nem volt több kifogásom, és egyébként is megígértem, még úgy 2001-ben, hogy egyszer kimegyek, no meg hát azért most már kíváncsi is voltam. Bár, ha emlékeim nem csalnak még '93-ban vagy '94-ben én voltam ott a Viktorral meg a Jocival, de hát akkor még Diáksziget volt és azért valljuk be más volt.
A bejutásra még jegy birtokában is 2 órát vártunk, de nem bántuk meg, mert nagyon tuti volt, találkoztunk (időrendben) Márkkal, meg Bereményi Szabival (kész ciki, alig ismertem meg), meg Hodnik Bogival, akivel sikeresen átdumáltuk a Franz Ferdinand koncertet. No de előtte a Boban Markovic sem volt kutya. Bár a családban a zenefelelős a Gábor, azért néhány szám még nekem is ismerős volt. Ettünk finom főtt csülköt (egy heti sóadagom megvolt...), és a csúcs, hogy régen látott kedves Bogival duma közben felfedeztük a Mézes Barack és a Mézes Körte pálinkát a Rézangyalnál. Lehet, hogy ez reklám, de akkor is nagyon, de nagyon finom volt. Biztos, hogy beszerzünk belőle itthonra. Gábor közben kiugrálta magát a skótok alatt, és mire odaért hozzánk, a szomjára ő is pálinkát fogyasztott... hát már nem emlékszik rá, hogy a sziget kapujától hogy értünk haza. Mennyi mindent bevallathattam volna vele... :-)
Márk, látsz Te még ott engem! :-)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bogi, emlékeid csalnak, mert bár tényleg a Hajógyári szigeten voltunk, de az nem Sziget Fesztivál volt, hanem egy 1 napos, ingyenes rendezvény.

Egyébként én is kinnvoltam tegnap.

Bogosz írta...

Igen, gyanús volt, hogy az talán nem a sziget volt, de hát már régen volt... :-) Viszont akkor tegnap tört meg a szüzességem szigetileg tényleg. :-)
Sajnálom, hogy nem találkoztunk odaki. :-(