2010. november 3.

Édes pofa

Bálint: Anya, mi régen is mindig itt fogunk lakni?
Én: Kicsim, tedd egy kicsit rendbe ezt a mondatot, mit akarsz kérdezni?
B: Mi mindig itt fogunk lakni?
Én: Remélem, én már nem szívesen költöznék megint.
B: Mert én mindig-mindig itt szeretnék lakni már veled és apával és Grétussal.
Én: Komolyan? És nem akarsz egy kislányal majd megismerkedni, hogy legyenek ilyen helyes babáitok mint Te meg Grétus nekünk apával?
B: Nem, én mindig itt akarok élni veletek. Soha nem akarok elköltözni és csakis apa kollegája akarok lenni.
Én: Jól van Drágám, nálunk mindig lesz hely neked, de azért még majd később megkérdezlek erről. :)))

Kíváncsi lennék, hogy 10 ill. 20 év múlva hogy zajlana le ez a beszélgetés... :) Ezt azért levideóztam, hogy meglegyen... Ki tudja mikor kell majd használnom. :) Hej, de nagyon nem írigylem majd a menyem... :)

1 megjegyzés:

erdeiék írta...

ez tényleg édes, aztán majd menekülnek otthonról:)))