2009. január 29.

Vát iz disz nem tudom hányadik

Isten bizony, hogy amikor azt kértem a doktornőtől, hogy ezt az állóképet kérem nyomtatásban még felfedezhető volt egy arcforma, de az eredmény ez lett. Ha valaki, valamilyen alkatrészt be tud azonosítani, az jelentkezzen.
Egyébként szó szerint szórakozik velünk, ahol csak lehet, takarja magát. Múlt hét pénteken a 4D vizsgálaton is ugyanezt játszottuk, minél jobban vizsgálta a doktornéni, annál jobban bújt, a végén már egy merő gombóc volt, arccal a méhlepényben. Onnan legalább egy fél profilt hazahoztunk, de legalább tisztán láttunk egy grimaszt, amit állítom, hogy nekünk nyomott. Röhögött a markába, szó szerint.A nemét 120%-os pontossággal tudják, de mi még ellenálltunk, viszont legalább mikor véletlenül odahúzta az uh-t nem buktatta le a Kis Pumpit, mert sem Gábor, sem én nem ismertünk fel semmit. Igazán jó vendégek vagyunk. Így már csak egy UH-t kell átvészelnünk. Amúgy orvosilag minden rendben, minden negatív és kiválóak az eredményeim, úgyhogy aggodalom nélkül tekinthetünk az utolsó hetekre.
Család szerint ideje lenne kicsit kisebb sebességbe váltanom, hisz mégiscsak, de még jól vagyok, bár már néha jó leülni pl. a bkv-n de mivel a kabátomban mérsékelten látszik bármi is, szerintem még a 38. héten is állhatok javában, merthogy én nem állítok fel senki a kedvemért. Így jár, aki kora tavasszal szül...
Lassan megkezdjük a lakás mérsékelt átalakítását, meg rendezem a babaruhákat, úgyhogy van már fény az alagút végén, és reméljük nem a vonat az. Amúgy addig is élvezem a helyzetet, amennyire csak lehet, hisz ki tudja, hogy lesz-e alkalmam még ilyen állapotba kerülni, bár Gábor szerint engem az Ég is anyának teremtett. :-) Ezt nem tudom, de terhesként jól működtem ezidáig.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megvárjalak a harmadikkal?:)))

Névtelen írta...

jah első kép sztem egy dino vagy inkább kettő:)))))

viccen kívül sztem az ott két láb, bár ha arcot kértél nem is tudom, hogy kerülhettek oda, bár ha ez már a gombóc állapot, akkor akár még jól is tippelhetek:)))

Bogosz írta...

Hát, ismerve a mi fogantatási kiszámíthatóságunkat... nem tudom ajánlani szívből, hogy egy percig is várjatok ránk. :-)

kovacsolt írta...

Naaaaaaaaa... Mi is csemetét várunk ám!!!! ;) GRATULA! (MOst 14. hétben van a Szilvi!) Tudod, ezek a gyerekek elmondhatják majd, hogy a nagy 2009-es gazdasági válságban születtek,mikor az unokáiknak sztorizgatnak majd...

Bogosz írta...

Szia Andris! Jó Téged, a blogunk kvázik keresztapját, itt látni, mifelénk. Igen, a Szilvivel mi már jól kibeszéltük egymás terhességét, úgyhogy szurkolunk. Ha jól látom fiú lesz a legifjabb Kovács. :-)
Reméljük, hogy válság ide, válság oda, azért szép gyerekkort produkálunk nekik. :-)