2008. december 16.

Télapó idén

Majdnem elszalasztottuk a Télapót idén, mert azon a héten még göthös volt, de mivel az oviban már kellően ráhergelték őket, naponta minimum 10x elénekelte a Hull a pelyhest, így nehéz lett volna kihagyni. Aztán dec. 5-én kezdett az oviban a Mikulás, helyes kis csomagot kapott minden gyerek, meg csokis adventi naptárt, aztán ebéd előtt el is hoztam, mert az erőltetett menet miatt korábban ebédeltünk, korábban akartam ágyba is dugni, de fél óra múlva kibotorkált és közölte, hogy ő már "hű, de kialudta magát", s mivel még egy ilyen kör után már nem próbálkoztam újra elindultunk apukám munkahelyére. Ugyanis a MÁV-hoz is jött egy Télapó, be is neveztünk rá, de mivel ide csak egy gyerek + egy felnőtt párosítást engedtek be, én elmentem addig karácsonyi ajándékot vadászni anyukámmal. Viszont emiatt innen sincsenek fényképeink.
S jött az este, amikor kipucoltuk a csizmát és kitettük az ablakpárkányra, amit reggelre ugyan el is felejtett Bálint, de szerencsére hamar az eszébe juttattuk, így a szombat délelőtt egy szavát sem hallottuk, annyira lekötötte őt a Mikulás által hozott propelleres autó, amibe Mickey egér ül és valójában egy toll. (?!) No meg a sok édesség, de lelkesen spájzolja őket, és nem is akarta mindjárt felbontani. Aztán délben a Marica maminál és Tibi papinál is hogy-hogy nem volt egy csomag, és amikor ezen csomagok varázsa épp múlni kezdett, akkor megérkezett Zalából a sok ajándék, mert szerencsére ott sem feledkezett meg róla Télapó. Mondtam is, hogy milyen gazdag ez a Télapó odalent, mifelénk még az járja, hogy csak édességet-almát-mogyorót-(virgácsot) hoz, a Jézuskára maradnak a nagyok... Mert hagyott ott például kirakót, kisautót, egy szuper villám McQueenes esernyőt, na azóta az a sztár, éjjel-nappal, a nap minden szakában lehet vele flangálni a szobában, és verőfényes napsütésben is hozná magával, csak hogy használhassa végre az utcán is. Tulajdonképpen nem is lenne nehéz lekapni, mert még aWC-re is azzal megy, de mostanában nagyon elhanyagoljuk a fényképezést.
Köszönjük a sok-sok ajándékot a Mikulásnak.

2 megjegyzés:

Bogosz írta...

Azóta még a Hannáék Mikulása is megérkezett, tele minden jóval, amiért szintén köszönetet mondunk.

Névtelen írta...

Nagyon szívesen továbbítottuk, mi is köszönjük!:)