2008. március 16.

Heartbreaker 50

Miután napközben sokkal inkább elfáradok, mint annak előtte, ezért esténként hamar eljön az az idő, amikor előadom a "tévéműsoron elalvás" napirendi pontot. Viszont egyik este még elkapcsoltam egyet, csak úgy a vh1 csatornára, és belebotlottam a TOP 50 Hearthbreaker listába, és mivel a 11. helyen a Guns & Roses November Rain száma volt található, kíváncsivá tettek, hogy hova lehet ezt még fokozni. És végre teljes hosszában leadták a November Raint. Azért az nagy szám még mindig. Nem sok koncertet sajnálok, hogy kimaradt az életemből, de azt igen, hogy nem voltam azon, amikor eljöttek hozzánk a '90-es évek elején/közepén.
Mindenesetre nekiláttam kiböjtölni a lista végét, közben Gábor megállapítota, hogy "na ez a Te listád :-) ". Mi tagadás nem lépnénk egymás sarkára egy zeneboltban, de még azon is csodálkoznék, ha belebotolnánk egymásba. Radikálisan más a zenei ízlésünk, tagadhatatlanul.
A számok többsége az első 10-ben a '90-es évekből való volt, így sok mindent tudtam hozzájuk kapcsolni, úgyhogy élveztem. Madonna, Whitney Houston, stb., szóval olyanok, akiknek az éneklés olyan, mint másnak a levegővétel.
Ami lényeg, a dobogó:
3. R.E.M.: EVERYBODY HURTS (hmm, jó volt tényleg...)
2. BILL WITHERS: AIN'T NO SUNSHINE (no hát még ez...)
and the first place goes to...
Kérek tippeket. :-) Kíváncsi vagyok kinek mi lenne az a szám. Szóval rajta... A magam részéről mit is írnék? GEORGE MICHAEL: CARELESS WHISPER. Magyarban talán pedig: MAGNA CUM LAUDE: VIDÉKI SANZON, de ide még csomó más is lenne, ez a szám viszont most friss
Megoldás jövő héten, maradjanak velünk, javasoljanak és tippeljenek!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.