2008. március 2.

Back to work

Tíz napja még nem is tudtam, hogy márciusban ilyen új szelek (is) fújdogálnak minálunk, de az élet mindig gömbölyíti a dolgokat. Az ügyvédi irodából keresett a volt főnököm, hogy nagyon szükségük lenne rám, és gondoljam át, hogy milyen formában, de visszavárnak, igen erősen. Ez egyrészről jól esett, mégiscsak, másrészről meg egy találka után körvonalazódott, hogy elég kellemes körülmények adódtak, és tulajdonképpen már néhány hónapja gondolkodunk azon, hogy igazából időmbe beleférne még egy kis munka. És amikor az ember nem a kenyérre valóért küzd, akkor megtalálják ezek a dolgok, vagy ahogy Gabó kolleganőm mondja, bevonzza ezeket az eseményeket.
Úgyhogy holnaptól megyek részmunkaidőben dolgozni, így ma kicsit rápihentünk a dologra, és néhányszor átfutott az agyamon, hogy most már azért meg kell szervezni a napunkat, és nem elég ott lenni valahol, amikor éppen sikerül odaérni, de ugyanakkor várom, mert azért majdnem 3 év alatt befordul az ember, és én még elég jól viseltem a dolgokat, de jó lesz megint ismét egy közösségben munkálkodni, nem beszélve az angolról, ami már hiányzik, és az egyéb jó dolgok, merthogy szerettem én az ügyvédiben, úgy általában.
Kedves Erdei család! Köszönöm a képeslapot, igazán jól esett, ihletet adtatok ehhez a kis bejegyzéshez, meg egyébként is :-). Azért a Ringató hétfőn remélem marad közös programnak.
Ez egy régi kép még az idorából, amikor Bálint már úton volt, s Veróval a következő címet adtuk neki :-) : "nice lesbian couple expecting a baby" Mi jót szórakoztunk :-)
S még egy, szőkén, magabiztosan és vékonyan. :-)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szívesen!:) Az utolsó képen nem is te vagy:)))

Bogosz írta...

Én köszönöm! :-) De, debizony. :-)1000 éve