2006. március 31.

Vát Iz Disz?


Szerintetek Mi Ez?

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hányszor lehet tippelni?:)) Az a fény belőle jön, vagy a fényképezőgépé tükrőzödik vissza? Nem mindtha számítana, mert egyelőre fogalmam sincs:(

Bogosz írta...

Nem az objektumból jön, hanem külső megvilágításból...Tippelj csak nyugodtan!!

Névtelen írta...

Nagyon nehéz feladvánnyal kezdtetek:(, nincs ötletem sem, gondoltam gomb, de minek arra a lyuk:)Ha nem belőle jön a fény, akkor lámpabúra sem lehet:) Más vki nem jár erre???:) én már naon kíváncsi vok, mi lehet ez...

Bogosz írta...

Tényleg erősen kezdett Gábor, és még én sem tudtam kitalálni segítség nélkül, pedig én végignéztem, ahogy vadászott a témára. Ha az segít, akkor én azt hittem a Vik fogja legelőbb kitalálni, de mostanában nem jár erre úgy látszik.

kovacsolt írta...

Floppy lemez közepe?

Névtelen írta...

Tényleg. Nem jöttem volna rá.

Névtelen írta...

hehe, kisfloppy :)

üdv

V.

Bogosz írta...

Szia Wyco!
Örülök, hogy hallok felőled!
Pusza

B.