2006. március 14.

Egy kis pancsi

Ma kimenőt kértem Gábortól és ellátogattam lánykorom azon sport-centerébe, amit kivételesen tényleg élvezettel látogattam, valljuk be nem sok egyéb helyen tettem tiszteletem... Mindenesetre most is élmény volt úszni egyet a BVSC uszodában (hol máshol vasutas gyerekként). De meglepődve tapasztaltam, hogy a magam közel 30 évével erősen átlagéletkort csökkentettem a 60-70 évesekkel gyakran tűzdelt medencében. Úgy sportoltak az öregek mintha űznék őket. Egyrészt tök jó volt ilyen sportos kis öregeket látni, másrészről viszont kicsit fura is. Az egyik néni még húzódzkodást is csinált a rajtkőről!!! Alig hittem a szememnek.
Éppen nyugiban úsztam én is a hosszakat, amikor is megjelent a BVSC póló csapata és edzeni kezdtek. Azon gondolkodtam, hogy miért van az, hogy a vizipólós srácok mind ilyen jóképű pasik? Szerintem az első edzésen/-től kapnak valami cuccot amitől szinte majdnem kívétel nélkül klassz, vagy legalábbis charmos férfi lesz belőlük.... Ahogy elnéztem őket majdnem anyjuk lehetnék (ha belehúzok az első randin), de legalábbis a nővérük és bár hatalmas zajt csináltak a medicinlabda falhoz dobálgatásával, de határozottan kellemes élmény volt.... :-)
Lehet, hogy máskor is megyek úszni? :-)

Nincsenek megjegyzések: