2010. január 2.

Filmek

Ráadásul a téli szünet két kellemes meglepetést is tartogatott. Amikor ezt írom, a Viasaton megy a Holt Költők, és tegnap valamelyik adón még a Forest Gumpot is leadták. Tudom, hogy naiv vagyok, meg érzelgős, de ezzel a kettővel én egy lakatlan szigeten ellennék 3 évig. Külön-külön láttam őket szerintem legalább 10X, bár ellenemre van egy film többszöri megnézése. Mekkora filmek! Biztos vannak jobbak és szebbek, de nekem ők a szerelmeim. Természetesen a Mielőtt felkel/lemegy a nappal együtt.
Így, hogy már 20 éve ismerjük egymást a filmmel, talán megúszom bőgés nélkül a padra állást. De az biztos, hogy jó volt ezekbe a kis alkotásokba botlani.

2 megjegyzés:

Edina írta...

Élmény olvasni Téged!
Örülök, hogy egyformán gondolkodunk...

Bogosz írta...

Ugye, hogy jók? Mondom én! :)