2009. szeptember 23.

Blogok és egyéb linkek megújulása

Ha már én nem írok ide túl gyakran mostanában, legalább figyelmetekbe ajánlom azokat, aki velem ellentétben tevékenykednek vagy változtatnak e téren.
Gábor tesója, Andi átköltözött egy másik blog oldalra, amit, ha az Andi&Lackó&Alexa linkre klikkeltek, meg is tekinthettek. Jó szórakozást!
Mi több, a Babafalva linket is frissítettem, mert Péterfy Hajniék is kicsit arrébb költöztek a portállal és ahogy elnézem egyre jobban csinálják, bár eddig sem panaszkodhattak.
A Konkoly család blogja és Márk blogja lekerült a listából, mert Judit titkosította, Márk pedig tudtunkkal befejezte annak vezetését.
Felkerült viszont Pap Zsófi fényképes oldala és Nagy Viktor személyes, bár privát információkat alig hordozó linkje.
A mi képtárunk és a Kéménykérdés konstansan "under construction", de egyszer majd csak utolérjük magunkat.
Viszont csatasorba állítottam egy olyan linksort, amit mi előszeretettel látogatunk. A lakberendező Adrienn oldalát azért, mert nagyon jó. Én hozzá jártam tavaly tavasszal egy tanfolyamra és igen nagyon tetszett, csomó dolgot másképpen vagyok képes így már nézni. A Honfoglalót meg azért csak, mert egyszerűen szeretjük ezt a fajta kikapcsolódást! Foglaljatok Ti is hont!

Nincsenek megjegyzések: