2009. március 17.

Kalocsa

Még egy utolsó kiruccanásra elmentünk február vége felé, hogy cincogjunk egy kicsit, Bálintot egykeként kényeztessük és úgy általában jól érezzük magunkat. Ehhez Kalocsát választottuk színhelyül, méghozzá a találó Hotel Kalocsát azon belül is. Naggggyon jó választás volt, akciós wellness-fitness minden jóval, gratis masszírral és hidrokáddal, ami ugyan kifejezetten csak Gábor tudott élvezni, de rá is fért, azért én is beszabadultam a "szépség-klinika" részlegre, és végtagjaimat ápoltattam egy kört. Volt medencés-szaunás-jakuzzis rész is, amit ugyan nem annyira bababarátra terveztek, de ez nem az ő hibájuk, Bálint azért megtalálta a maga boldogságát és fél óránként nyúzott bennünket, hogy menjünk már pancsizni.
Igaz csak 4 napot voltunk, de szerencse, hogy nem tovább, mert a kaja olyan fenséges volt, hogy ha maradunk még néhány éjszakát, akkor garantált lett volna a súlygyarapodás. Svédasztalos reggeli (nekem ez a bubukám, imádom a szállodai reggeliket) és 5 fogásos vacsora. És tényleg 5 korrekt fogást adtak, így az ebédet minden nap kihagytuk, mert egyszerűen tele voltunk. Én mindenkinek ajánlom ezt a helyet.
A fiúk tudnak élni:
Bálint a tepidáriumban tepped:
Kulturáltan vacsizunk...

Nincsenek megjegyzések: