2008. október 21.

Jövőre veled, ugyanitt! 2.

Azt mondták az okosok, hogy naaaaaagyon jó darab, kihagyhatatlan, és látni kell. Fél éve vadásztam rá már a jegyet, úgyhogy gondoltam ez tényleg tudhat valamit, ha így kell küzdeni, igaz tavaly premier év volt, így idén már mérsékelten kellett küzdenem a bebocsátásért.
Tulajdonképpen jó volt. Már ha valaki Gálvölgyit és Hernádit akar látni és játszani. Bő két órájuk volt a színpadon, igazi jutalomjáték nekik, pontosabban bármely két színésznek, lenne, akik letettek már annyit, amennyit ők a színjátszás oltárán. Valahogy mégis maradt bennem hiányérzet. Gondoltam én, ha van több mint két órájuk arra, hogy kibontakozzanak, akkor kapok belőlük olyat is, amit eddig még nem, akármilyen fórumon. De Gálvölgyi Gálvölgyi volt, Hernádi pedig Hernádi. Nagyon. Igaz nem kevesebb, de egy szemernyit sem több. És ez hiányzott. Vagy már annyira rögzült bennük is a magukról kialakított kép, hogy ki sem tudnak lépni belőle? Vagy nem arról szólna a színész mesterség, hogy mást is hitelesen el tudunk játszani?Ugyanazok a hanghordozások, mimikák és néha manírok. Olyan jó lett volna egy kicsit más arcukat is látni. Vagy én akarok sokat?
Mindazonáltal senkit sem akarok eltántorítani, mert egy estére kiváló program, de nálunk elmaradt a katarzis.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez jó

Névtelen írta...

jut eszembe, mi lett a vát iz disz játékkal? olyan rég volt már (timiék)

Bogosz írta...

hát gondolkodtam én is rajta, de nincs időnk érdekeseket fotózni, de igyekszünk :-) és köszönjük az érdeklődést

Névtelen írta...

napok óta azon mélázok, hogy milyen nagyobb bejelentésre készültök a pocaklakón túl, mert kb.az előtt volt ily hosszú hallgatás:))))))))))

bejegyzést,bejegyzést,bejegyzést!!!

Bogosz írta...

Szia! a legutóbbi bejegyzést nem tudom mikor írtad, mert a blogspot csak az óra/percet írja ki, a dátumot nem, de amint látod, blogoltam. :-) kicsit

Bogosz írta...

s semmi bejelentésre nem készülünk sajnos, csak élünk, és ez elég sok időnket elvesz... :-)