2006. február 20.

Szülinapi buli Éváéknál

Múlt hét szombatra kedves meghívásnak tettünk eleget. Éváéknál (Hegedűs Éva - STS) ünnepeltük azt, hogy Éva egy évvel bölcsebb lett.
Gyereket a nagyszülók bevállalták, így szabad volt a pálya, és már tépett is a "kis" Hyundai-unk a Campona felé.
Kellemes társaság és nagyon finom falatok fogadtak bennünket és miután pusztítotunk belőle, és ahogy gyűlt a nép a hangulat is fokozódott. Előkerült a karaokegép és beélesítettük a hangszálakat. Volt boogie-woogie, meg KFT-s Afrika, meg tánc, meg minden jó. Jót dumcsiztunk Kovács Andrisékkal is, remélem nem mentem az agyukra a gyerekes témákkal... :-)
Egy szónak is száz a vége, jó kis buli volt, köszönjük a meghívást még egyszer és amikor az alábbi kép készült rólunk, még nem hittem, hogy ilyen bénán fogok kinézni, de mivel ez az utóbbi fél év egyik legértelmesebb képe rólunk, így muszáj vagyok publikálni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ki néz itt ki bénán??, nekem egy tök jó kép jön be!:)

kovacsolt írta...

Ugye??? ÉN csináltam...:-))