2005. december 9.

Vadászat a városban

Ma délután kimenőt kaptam Gábortól egy kis karácsonyi ajándék vásárlásra és barangolásra kis városunkban. Érdekes hogy milyen fura kiszabadulni egy kicsit, egy csomó régen érzett illat / szag / benyomás ért azalatt a néhány óra alatt. Legyen az a sült gesztenye, vagy szmog vagy a rohanó emberek forgataga. Anyukámmal nyakunkba vettük a várost és rövidítettük az ajándéklistát és laposítottuk a pénztárcánkat, de hát ez így van rendjén az évnek ebben a szakában. Sajnos a szél elfújt bennünket a Promodba is (kedvenc butikom) és egy két extra ruhadarabbal is megleptem magamat...
Bálint egyébként napról napra kevesebbet alszik nap közben, viszont nagyon jól eljátszik a járókának kikiáltott utazóágyban, úgyhogy még mindig jó gyerek. Délután apjával rosszalkodtak egy kicsit, nem tudom, mert nem látam, hogy mit csináltak, mindenesetre mire hazaértem a gyerekem már aludt, de Gáborral azért fél óránként beszéltem... (nem én hívtam őt... :-) )

Nincsenek megjegyzések: