2009. október 8.

Vat iz disz Bálint

A minap elpakolóban voltunk Grétus légzésfigyelőjét, én kiszedtem a matraca alól, Gábor összecsomagolta a dobozába, mely dobozt a nappaliban letéve, őrizetlenül hagytuk. A mi drága kisfiúnk, aki különösen érdeklődik minden elektromossággal/elemmel működő akármi után, lecsapott a dobozra. Nézte, nézte és a végén odajött:

" - Anya, azt mondja a doboz, hogy ha valaki összeszerelte a légzésfigyelőt, akkor megihat két sört!"   

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ez nagyon jó volt:-))))))))))))))

Bogosz írta...

Ugye? Én is könnyesre röhögtem magam. :)

Erdeiék írta...

Naggggyyyon jó:))) Apának üzenjük dugja papírzacsiba a sörösüveget, mikor iszik:))

Bogosz írta...

Igen, én is megjegyeztem az apukájának, hogy ezt sem tőlem látta. :)
S mi lenne, ha még úgy igazán alkoholizálnánk is! :)